Zgrupowanie
Asów Sprzedaży
Dlaczego tracisz sprzedaż?
19-20 maja 2022
Warszawa | prelekcje
23 maja 2022
online | warsztaty
W tym roku wracamy stacjonarnie!
O spotkaniu
Drogie Asy Sprzedaży,
Przez dwa ostatnie lata, z powodu ograniczeń pandemicznych, spotykaliśmy się wyłącznie online. Z tym większą przyjemnością możemy zatem ogłosić, że tym razem spotkamy się stacjonarnie! Nie ukrywamy, że zarówno my, jak i nasi prelegenci bardzo stęskniliśmy się za spotkaniami na żywo, niczym niezakłóconą możliwością interakcji, dyskusjami w przerwach pomiędzy wystąpieniami i nawiązywaniem nowych relacji.
Już 19 i 20 maja ponownie stanie się to możliwe, podczas najnowszej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży, które tym razem poświęcone będzie powodom, z których tracimy sprzedaż, oraz rozwiązaniom tych problemów.
Nie zabraknie również czasu na klasyczne Q&A, które cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem podczas edycji online. Każdy z prelegentów będzie miał na nie zarezerwowany czas „na gorąco”, tuż po swoim wystąpieniu.
Czekamy na Was w Warszawie!
ZAPRASZA...
Zgrupowanie Asów
Sprzedaży 2022
Dlaczego tracisz sprzedaż?
19-20 maja 2022 r., Warszawa
23 maja 2022 r., warsztaty online
Dzięki udziałowi w Zgrupowaniu:
Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
Trzy „ringi”, podczas których prelegenci zmierzą się ze sobą na argumenty pomocne przy rozwiązaniu problemów, przed którymi staje każdy handlowiec.
Sesje Q&A po każdym wystąpieniu, czyli czas na Twoje pytania.
Przerwy kawowe i lunchowe, w czasie których przy kawie i pysznym ciastku nawiążesz kontakty z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami, wymienisz doświadczenia i wizytówki :)
Dla chętnych: na zakończenie pierwszego dnia konferencji zapraszamy na bankiet – to idealna okazja do biznesowego networkingu po dwóch latach spotykania się wyłącznie online .
3 praktyczne warsztaty, podczas których pogłębisz i przećwiczysz w praktyce wybrane zagadnienia poruszone przez prelegentów podczas dwóch pierwszych dni.
Merytoryczne wystąpienia, podczas których doświadczeni trenerzy podzielą się z Tobą swoimi sposobami na wejście na sprzedażowe podium.
19-20 maja:
W ciągu 7 dni po naszym spotkaniu otrzymasz od nas drogą mailową wszystkie prezentacje prelegentów, z których będą korzystać podczas konferencji
23 maja:
Po Zgrupowaniu:
Czego NIE znajdziesz na Zgrupowaniu?
Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia handlowca
– wiemy, że pracujesz w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest Ci obca, a na konferencję przyjeżdżasz po ciekawe case studies i wymianę doświadczeń
Specjalnych stref VIP
– dla nas każdy uczestnik jest Very Important Person
– wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach
Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą
– ograniczamy czas pojedynczych wystąpień do 30 minut, tak by znalazło się w nich miejsce wyłącznie na konkrety
Rozwleczonych do maksimum historii z życia
Program Asów Sprzedaży
1 dzień
1. Dlaczego tracisz sprzedaż?
▶ Czas pandemii i związanych z nią obostrzeń spowodował, że większość działań sprzedażowych odbywała się zdalnie. Czy teraz, gdy spotykanie się na żywo stało się zdecydowanie łatwiejsze i bezpieczniejsze, lepiej powrócić do wizyt u klienta, czy pozostać w zdalnym kontakcie?
WARSZTATY ONLINE | 23 maja
1. Ring: Oferta handlowa – czy wysyłać ją?
▶ Wielu ludzi sprzedaży wyznaje pogląd, że kiedy z ust klienta pada prośba o przesłanie oferty, to… tak naprawdę właśnie go straciliśmy. Zatem czy wysyłanie oferty to krok, który powinniśmy wykreślić ze swojego procesu sprzedaży?
2 dzień
2. Ring: Jeździć czy nie jeździć do klienta?
▶ Śledząc publikacje branżowe i różne sprzedażowe autorytety, nietrudno dojść do wniosku, że kluczem do serca, a następnie portfela klienta i jego organizacji jest zbudowanie i podtrzymywanie relacji. Rzeczywiście, ich rola jest bardzo istotna, ale czy silne relacje z klientem mogą przynieść więcej problemów niż pieniędzy?
4. Ring: Czy dobre relacje z klientem mogą przeszkodzić w sprzedaży?
3. Słowa, które pogrzebią Twoją sprzedaż
5. Jak nie tracić czasu na działania, które nie przynoszą rezultatów sprzedażowych?
6. Czego pragnie klient, czyli kilka słów o badaniu potrzeb klienta
19 maja
20 maja
2. Jak sprzedawać na mocno konkurencyjnym rynku
3. Jak sprzedawać więcej stałym klientom
Warsztat 1. Czego pragnie Twój klient. Jak badać potrzeby klienta
Warsztat 2. Rozmowa handlowa, dzięki której zapadniesz klientowi w pamięć
Warsztat 3. Słowa, które uratują albo pogrzebią twoją sprzedaż
|
|
Trenerzy
Marta Woźny-Tomczak
Łukasz Fiuczyński
Prezes zarządu firmy Personia. Rozpoznawalny ekspert w dziedzinie HR, biznesu, przedsiębiorczości i sprzedaży. Trener, mówca inspiracyjny, doradca biznesowy. Od 14 lat z powodzeniem rozwija obszar kompetencyjny pracowników firm poprzez prowadzone szkolenia i rekrutacje. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategicznego rozwoju ich firm i talentów.
Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branżach budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.
Anna Romaniecka-Mankiewicz
Mateusz Jonkowski
Zawodowo związana z branżą handlową od ponad 20 lat (m.in. IKEA, Leroy Merlin), z czego przez ponad 10 lat pracowała na stanowiskach zarządczych. Suma doświadczeń zawodowych jest solidną podstawą, z której korzysta od 8 lat jako pierwszy w Polsce certyfikowany trener Interactifs. Jednocześnie jako dyrektor zarządzający założyła i prowadzi od 2015 r. polski oddział firmy. Propaguje świadome zachowania werbalne, których uczy Interactifs – ich olbrzymi wpływ na skuteczność biznesową i jakość relacji zawodowych.
Copywriter, pisarz, bloger, marketingowiec i sprzedawca. Od ponad 10 lat związany ze sprzedażą, marketingiem B2B i e-commerce. Wierzy, że słowa mają moc, dlatego możesz przeczytać jego kolejny artykuł.
Patryk Jasiński
Damian Rogala
Od 11 lat w sprzedaży. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych, obsługi klienta jak i motywacyjnych to w przypadku Patryka wynik zdobywania umiejętności już od najmłodszych lat. Jego wyniki to m.in. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy (branża poligraficzna)oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata (branża konsultingowa).
Przedsiębiorca. Trener Cold Callingu. Master NLP. Coach. Przez lata z sukcesami rozwijał zespoły sprzedażowe w centrali jednej z najszybciej rozwijających się korporacji w Polsce. Od 2019 roku pomaga korporacjom oraz firmom z sektora MŚP w podnoszeniu efektywności pracy zespołów sprzedażowych. Jego zespół wykwalifikowanych doradców, planuje oraz realizuje dla Klientów kampanie cold callingowe, których celem jest sprzedaż produktów. Jego motto: #działanierządzi.
Marek Waśkiewicz
Senior Consultant w Sandler Training. Uczy, jak łamać utarte schematy, zmieniać zasady gry i rozwiązywać najtrudniejsze problemy w sprzedaży. Udowadnia, że można zarządzać sprzedażą i prowadzić działania sprzedażowe na luzie i bez presji. Obecnie realizuje projekty szkoleniowe i konsultingowe w oparciu o model Sandler Selling System. Pracuje z właścicielami firm, szefami sprzedaży i zespołami handlowymi, którzy szukają nowych pomysłów na rozwój sprzedaży lub chcą usprawnić istniejące procesy. Entuzjasta wykorzystania nowych technologii w sprzedaży.
Gabriela Niewiadomska
Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży. Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Tworzy efektywne struktury sprzedażowe, buduje zespoły oparte na motywacji oraz procesach poprzez integrację strategii i działań operacyjnych.
Ryszard Rabsztyński
Menedżer sprzedaży i trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Propagator zrównoważonych metod zarządzania.
Aldona Kucner
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki "Przeklęte drobiazgi" i współautorka książki "Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą". Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl
Andrzej Czech
Właściciel agencji komunikacji Sfera Group z Wrocławia. Doświadczony menedżer i trener zespołów sprzedaży, specjalizuje się w consultingu komunikacji sprzedażowej, audytach procesów marketingu i sprzedaży B2B. Na co dzień projektuje i wdraża strategie komunikacji marek. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
6 powodów, dlaczego nie może Cię zabraknąć
na Zgrupowaniu Asów Sprzedaży
Zgrupowanie poprowadzą najskuteczniejsi specjaliści ds. sprzedaży w Polsce, przedstawiając rozwiązania, które pomogły im osiągnąć sukces sprzedażowy.
Najlepsi trenerzy
Liczne przykłady sprawdzonych rozwiązań umożliwią wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce i pozwolą skupić się tylko na tych działaniach, które przynoszą efekt sprzedażowy.
Zwycięskie zagrywki
Każdy uczestnik otrzyma zestaw przydatnych narzędzi sprzedażowych do wykorzystania w codziennej pracy.
Niezbędny ekwipunek treningowy
Interaktywne warsztaty, podczas których uczestnicy pracują w małych, maksymalnie 26-osobowych grupach.
Trening nabytych umiejętności
Program powstał w oparciu o wnioski z ankiet wypełnionych przez uczestników poprzedniej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży.
TOP TEMATY
najbardziej poszukiwane przez handlowców
Bilety na dotychczasowe edycje zostały wyprzedane przed czasem, a wydarzenia zostały wysoko ocenione przez uczestników uzyskując średnią ocenę 4,4 oraz 4,6 w 5-punktowej skali.
Powodzenie dwóch poprzednich edycji
Zapisy
Uwaga! Przy zgłoszeniu 3 i więcej osób z firmy – cena specjalna 990 zł netto/osobę.
Dwumiesięcznik skierowany do handlowców, przedstawicieli handlowych i doradców klienta, jednym słowem tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą, chcą doskonalić swoje umiejętności i osiągać coraz lepsze wyniki. Na łamach czasopisma autorzy-praktycy dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie budowania relacji z klientem, przygotowywania ofert handlowych, negocjacji, technik i patentów sprzedażowych.
As Sprzedaży
Explanator
Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych, w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „As Sprzedaży”, „Finanse i Controlling”, „Informacja Zarządcza”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”,. Organizator konferencji i szkoleń branżowych.
KONTAKT