LEAN FACTOR(Y)
Dobre praktyki
z firm produkcyjnych
– [NIE TYLKO]* dla produkcji
24 września 2020 r.
Zarezerwuj sobie miejsce już dziś!
Do wydarzenia zostało jeszcze...
Znajdź swoją własną
drogę do
optymalizacji procesów!
O SPOTKANIU
▸ Chcesz mieć pewność, że w pełni wykorzystujesz posiadane zasoby, a procesy w Twojej firmie są poukładane we właściwy sposób?
▸ Chcesz podpatrzeć, jak innym udało się zoptymalizować procesy nie tylko w obszarze produkcyjnym i magazynowym, ale też finansowym i back-office?
▸ W Twojej firmie występują problemy z komunikacją w zespole i duża fluktuacja pracowników, a nowe osoby mają problem z wdrożeniem się?
▸ Zastanawiasz się, czy metody takie jak: Visual Management, World Class Manufacturing czy Problem Solving znajdą zastosowanie poza obszarem produkcyjnym?
▸ Chcesz zobaczyć, jak z sukcesem udało się wdrożyć Throughput Accounting w przedsiębiorstwie produkcyjnym?
Jeżeli...
...nie może zabraknąć Cię na
LEAN FACTOR(Y)
Dobre praktyki z firm produkcyjnych – [NIE TYLKO]* dla produkcji
Dla kogo przeznaczone jest spotkanie?
Zapraszamy przedstawicieli wszystkich poziomów zarządzania współodpowiedzialnych za tworzenie i wdrożenie strategii wzrostu przedsiębiorstw wszelkich branż – dyrektorów zarządzających i finansowych, analityków i controllerów finansowych, dyrektorów produkcji, logistyki, kierowników służb utrzymania ruchu oraz wszystkich zaangażowanych w optymalizację procesów w organizacji.
Lean Live Talks
Wprowadziliśmy innowacyjną formułę konferencji
Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.
Dlatego my postawiliśmy na Lean Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.
A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.
Inspiracją do powstania Lean Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.
Lean Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.
Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.
Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki
Koniec z wierceniem się
w niewygodnym krześle konferencyjnym
Wzięliśmy przykład od najlepszych
Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.
Dlatego my postawiliśmy na Lean Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.
A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.
Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki
Koniec z wierceniem się
w niewygodnym krześle konferencyjnym
Wzięliśmy przykład od najlepszych
Inspiracją do powstania Lean Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.
SalesTalks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.
Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.
Jak to działa?
1
Wykłady
Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.
2
Interakcja z prelegentem
3
4
Networking
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.
Small Talks
Przerwy nie muszą być nudne. W ich trakcie poznasz m.in ciekawostki o parzeniu kawy, czy efektywne ćwiczenia biurowe.
5
Paczka konferencyjna
Przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i… niespodzianki :)
Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.
Program spotkania
1. Jak wartości zespołów zmieniają kulturę organizacyjną – studium przypadku
Piotr Bielawski
▷ Czy i jak dążyć do wzrostu efektywności i zaangażowania pracowników?
▷ Modelowanie postaw nowych i obecnych pracowników?
▷ Jak wdrożyć i utrzymywać model pracy z wartościami w organizacji?
▷ Rekomendowane metody identyfikacji przyczyn źródłowych problemów
▷ Jak określić możliwości w zakresie zmniejszenia wykorzystania zasobów?
▷ Jakie zmiany należy wprowadzić oraz w jaki sposób zweryfikować ich skuteczność?
▷ Mapować procesy czy nie mapować?
2. W kierunku optymalnych procesów
w obszarze magazynowania i produkcji
Radosław Śliwka
▷ Na czym polega program WCM i jak przekuć go na branże inne niż produkcja?
▷ Jak budować 100% zaangażowania w transformację w każdej organizacji?
▷ Jak rozwijać systemowo i systematycznie kompetencje, by w efekcie osiągać cele biznesowe?
3. World Class Manufacturing - jak wyzyskać możliwości metody?
Natalia Jażdżewska
▷ Jakie są krytyczne czynniki fluktuacji pracowników w różnych działach firmy?
▷ „W Toyocie wybieramy nowych pracowników na podstawie tego, jak umieją się przywitać” – rekrutacja w praktyce
▷ „Szkolenie powinno być przygotowane, przemyślane, ukierunkowane i indywidualne” – adaptacja pracownika jako klucz do sukcesu
▷ „Przełożony osiąga wyniki poprzez swoich ludzi” – o znaczeniu dobrych relacji i warunków panujących w pracy
4. Szczęśliwi pracownicy nie odchodzą: Training Within Industry- case studies
Bożena Zaczek
▷ Czy symbole i kolory mogą zastąpić słowa?
▷ Jak dzięki Zarządzaniu Wizualnemu zapewnić efektywną komunikację w zespole?
▷ Jak Zarządzanie Wizualne może pomóc w rozwoju pracy standaryzowanej? – przykłady dobrych praktyk
5. Jak wykorzystać narzędzia
Zarządzania Wizualnego
w celu optymalizacji i poprawy jakości pracy?
Rafał Wysocki
▷ Jak poprawnie identyfikować oraz opisywać problemy?
▷ Sposoby wyboru właściwych osób oraz organizowanie pracy zespołu do rozwiązywania problemów
▷ Metody wyboru tych problemów, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności
▷ Analiza przyczyn problemów etap po etapie
▷ Jakie narzędzia zastosować do wyboru optymalnego rozwiązania?
6. Problem Solving – skuteczne rozwiązywanie problemów w procesach
Krzysztof Dobrowolski
7. Studium przypadku wdrożenia Throughput Accounting w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Jerzy Kuncicki
▷ Powody wdrożenia Throughput Accounting – co firmę boli zdaniem firmy?
▷ Audyt przedwdrożeniowy – co tak naprawdę firmę boli?
▷ Wyzwania podczas wdrożenia (wnioski z audytu) – jakie przeszkody są do pokonania?
▷ Przełamywanie paradygmatów tradycyjnej rachunkowości zarządczej – czy to przeszkoda, czy już ograniczenie firmy?
▷ Zastosowane narzędzia (wsparcie IT, raporty) – jak pracować w zmienionej rzeczywistości liczbowej?
▷ Efekty z wdrożenia – co udało się osiągnąć dzięki Throughput Accounting?
8. System sugestii pracowniczych w praktyce polskich firm - dekalog dobrych praktyk w budowaniu systemu kaizenów
Konrad Pluciński
▷ Dlaczego działający system sugestii pracowniczych jest ważny?
▷ Jak sprawić, by ludziom nie chciało się usprawniać procesów? – kaizen po polsku
▷ Właściwa droga - system sugestii pracowniczych elementem kultury organizacyjnej
Prelegenci
Ekspert Lean Management, trener i consultant LeanQ Team. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach dyrektora produkcji i dyrektora operacyjnego. Współtwórca programu LeanEducation łączącego w swoich działaniach szkoły, uczelnie i przedsiębiorstwa.
Wieloletni praktyk i pasjonat ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych. Od kilku lat przeprowadza transformacje Lean w usługach. Uwielbia dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego spełnia się w roli mentora, trenera m.in. Daily Management, Hoshin Kanri, Problem Solving, VSM, SMED.
BIELAWSKI
PIOTR
NATALIA
JAŻDŻEWSKA
RAFAŁ
WYSOCKI
PIOTR
BIELAWSKI
NATALIA
JAŻDŻEWSKA
RAFAŁ
WYSOCKI
Pasjonat i praktyk Lean Management, Project Manager odpowiadający za ponad 40-osobowy, międzynarodowy zespół w przedsiębiorstwie produkcyjnym, właściciel serwisu LeanTime.pl, współtwórca Konferencji Lean & Quality Online.
JAŻDŻEWSKA
NATALIA
RAFAŁ
WYSOCKI
Manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w przemyśle, logistyce oraz usługach.Pasjonat lean management, propagujący szczupłe zarządzanie na własnym blogu leanjestdlaludzi.pl. Posiada wieloletnie doświadczenie w redukowaniu kosztów operacyjnych poprzez integrowanie procesów wytwórczych (produkcja, montaż, utrzymanie ruchu) i usługowych z funkcjami wspierającymi (zarządzanie personelem, jakość, finanse, zakupy i sprzedaż). Lider transformacji i reorganizacji, łączący wymagania jakościowe, wiedzę techniczną oraz kulturę lean z wysokimi wymaganiami dzisiejszego rynku.
DOBROWOLSKI
KRZYSZTOF
KRZYSZTOF
DOBROWOLSKI
Od 1998 roku projektuje i realizuje projekty rozwojowe, rekrutacyjne i wspomagające funkcję personalną firm. Doświadczenie biznesowe zdobywał w: przemyśle wydobywczym, metalowym (KGHM PM S.A., NEWAG S.A.), instytucjach finansowych (mBank, mLeasing, PKO BP, BPH), podczas akceleracji startupów (StartupGO, Techstars Startup Weekend).
KONRAD
PLUCIŃSKI
BOŻENA
MARIA
Konsultantka i trenerka pracująca w firmie DMC management consulting z siedzibą w Czechach, która jest oficjalnym partnerem TWI InstituteUSA na Europę Środkowo-Wschodnią. Wcześniej pracowała w firmie DensoManufacturing Czech s.r.ow Libercu na pozycji operatora, tłumacza, Instruktora produkcji i wewnętrznego Trenera metodologii TWI. Jest certyfikowanym Trenerem metodyki TWI i ma kilka lat doświadczenia w edukacji dorosłych. Koncentruje się w szczególności na szkoleniu i wdrażaniu metodologii TWI Training Within Industry w polskich, czeskich i słowackich firmach oraz przeprowadzaniu audytów w formie MysteryEmployee.
ZACZEK
ZACZEK
BOŻENA MARIA
KONRAD
PLUCIŃSKI
KONRAD
PLUCIŃSKI
BOŻENA
MARIA
ZACZEK
RAFAŁ
ŚLWIKA
JERZY
KUNCICKI
Ekspert z zakresu analiz i audytów finansowych. Doświadczenie zdobywał w ciągu 25–ciu lat pracy zawodowej w strukturach firm produkcyjnych i usługowych – jako członek zarządu (prezes, wiceprezes, członek zarządu), dyrektor finansowy, operacyjny i zarządzający. Właściciel firmy doradczej Asthus oraz konsultant i analityk w firmie LeanQ Team.
KUNCICKI
JERZY
RADOSŁAW
ŚLIWKA
Prezes Zarządu SMART Project. Posiada certyfikaty APICS (Green Belt oraz Prince 2). Jest współautorem książek „Decyzje logistyczne z Excelem”, bestselleru „Logistyka Casebook” oraz „Inventory Management Fundamentals”. Jest członkiem Prezydium Wielkopolskiej Izby Przemysłowo Handlowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
RAFAŁ
ŚLIWKA
Dlaczego warto wziąć udział?
Prelegenci to wyłącznie eksperci Lean i praktycy, którzy podzielą się z uczestnikami efektami swoich wdrożeń
Stawiamy na praktykę
Pokazujemy, jakie zmiany i usprawnienia wprowadzić w swojej firmie, optymalizować procesy, eliminować marnotrawstwa i naprawić komunikację w zespole
Inspirujemy
Tematyka dostosowana do obecnej sytuacji. Wiele kluczowych tematów zostanie omówionych podczas jednego dnia konferencji. Tak, by maksymalnie zainspirować i pobudzić do zgłębienia interesujących Państwa tematów
Program szyty na miarę
Pokazujemy, jak innym udało się wdrożyć i co ważne nabrać doświadczenia w pracy z konkretnymi narzędziami i metodami
Prezentujemy
dobre praktyki
Prezentujemy odniesienia do praktyki, a nie tylko teorię
i zachwalanie konkretnych metod
Case studies
Lean Factor(y) w liczbach
500
minut merytorycznych
zajęć
prelegentów-praktyków
8
8
szkoleń
8 szkoleń, dzięki którym uzyskasz merytoryczną wiedzą na najwyższym poziomie
W cenie udziału w spotkaniu otrzymujesz:
Możliwość poznania metod: Visual Management, World Class Manufacturing oraz Problem Solving.
Pakiet materiałów szkoleniowych, dzięki którym zdobytą wiedzę łatwiej będzie utrwalić i podzielić się nią z innymi pracownikami
Możliwość konsultacji z ekspertami i praktykami podczas sesji Q&A oraz na dedykowanej wydarzeniu grupie.
PATRONI MEDIALNI
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
Online
24 września 2020 r.
Wydawnictwo Explanator
ul. Kościelna 30, Poznań
tel.: (61) 85 50 112 fax.: (61) 85 50 078
biuro@explanator.pl
Cena szkolenia dla jednej osoby wynosi 599 zł netto.
Cena specjalna dla prenumeratorów naszych czasopism - 890 zł netto.
Rabaty:
5% przy zgłoszeniu do 2 i 3 osób
10% przy zgłoszeniu powyżej 3 osób