„KLIENT NASZ PAN” I INNE MITY NA TEMAT SPRZEDAŻY

FORUM SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

20.10.2023 r. Warszawa

23.10.2023 r. online

IconIcon

O wydarzeniu

Dobrym handlowcem trzeba się urodzić. Dobrym, czyli takim, który sprzeda nawet piasek na pustyni. Jeśli nie w cenie regularnej, to przecież zawsze można dać jakiś rabat, w końcu klient nasz pan! Trzeba przede wszystkim pielęgnować relacje z nim, inaczej nie kupi.

Zgadzasz się ze stwierdzeniami powyżej? A może uważasz je za niemające nic wspólnego z prawdą mity? Najwyższa pora powiedzieć „sprawdzam” i przyjrzeć im się bliżej, by znaleźć receptę na sprzedażowy sukces.

Zrobimy to wspólnie 20 października w Warszawie podczas Forum Skutecznej Sprzedaży. Będziesz wtedy z nami?

Zapraszamy serdecznie!

Hybrydowa formuła wydarzenia:

Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi uczestnikami.

Dzień drugi spotkania online: praktyczne webinary, w których możesz wziąć udział nie ruszając się z domu czy biura.

6

PRELEKCJI

WARSZTATY

3

PRELEGENTÓW

7 ???

10 ???

GODZIN PRAKTYCZNEJ WIEDZY

Dlaczego warto wziąć udział?

Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania

IconIcon

Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie

Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia

Icon

Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia

Icon

Wydarzenie przeznaczone dla:

wszystkich osób pracujących w sprzedaży, niezależnie od stanowiska: menedżerów sprzedaży, team liderów i handlowców

Które sprzedażowe mity weźmiemy pod lupę?

PROGRAM WYDARZENIA

20 października 2023 r., Warszawa

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • Klient nasz pan, partner czy przyjaciel?
  • Co, gdy klient nie ma racji?

Klient nasz pan i zawsze ma rację

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • W jakich sytuacjach cena rzeczywiście może mieć decydujące znaczenie?
  • Czym konkurować, jeśli nie ceną?

Rabaty i promocje są najlepszym sposobem na przyciągnięcie klienta

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • Kiedy relacje stają się przeszkodą na drodze do sprzedaży?
  • Jak rozpoznać bezpieczną granicę dobrych relacji z klientem?

W sprzedaży najważniejsze są relacje

  • Ekstra-, intro-, a może ambiwertyk – kto ma największe szanse na sukces w świecie sprzedaży?
  • Które cechy charakteru najbardziej przydają się w sprzedaży i jak je rozwijać?
  • Czy są cechy/umiejętności, których nie da się w sobie wyrobić, trzeba się z nimi urodzić?

Dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić

  • Dlaczego czasami lepiej, jeżeli klient od nas NIE kupi?
  • Jak weryfikować potencjał klienta?
  • „Sprzedaj mi ten długopis”, czyli jak menedżer sprzedaży może sprawdzić umiejętności handlowca i czy powinien to robić przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu?

Dobry handlowiec sprzeda nawet lód Eskimosowi

23 października 2023 r., online

  • Jakie są wady i zalety awansowania dobrego handlowca na menedżera sprzedaży?
  • Jak planować awanse w zespole, by paradoksalnie nie zmniejszyć jego potencjału?
  • Jak skutecznie motywować członków zespołu?

Świetny handlowiec będzie równie dobrym menedżerem sprzedaży

1. Cold calling, który działa – co zrobić, by klient nie tylko nie odłożył słuchawki, ale jeszcze kupił

2. Jak budować i dbać o zdrowe relacje z klientami, które przełożą się na sprzedaż i… więcej sprzedaży

3. Jak budować argumentację sprzedażową, dzięki której nie będziesz musiał konkurować ceną

DZIEŃ 1 / PRELEKCJE

DZIEŃ 2 / WARSZTATY

PRELEGENCI

Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branżach budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.

Łukasz Fiuczyński

Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki "Przeklęte drobiazgi" i współautorka książki "Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą". Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl

Aldona Kucner

Trener, coach, mentor, mówca motywacyjny oraz menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 25.000 osób. Dyrektor ds. Rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów.

Tomasz Kalko

Image Image Image Image Image

Specjalizuje się w doradztwie i wspieraniu klientów w konkretnych przestrzeniach biznesowych. Przedsiębiorca i doradca z 25-letnią praktyką biznesową. Jego pasją jest rozmawianie z ludźmi. Bezpośrednio odpowiada za strategię sprzedaży i budowanie zespołów w randze Dyrektora Projektu, Dyrektora Sprzedaży, Członka Zarządu. M.in. przez 4 lata zarządzałem największymi w Polsce i tej części świata motoryzacyjnymi targami Poznań Motor Show oraz Poznań Game Arena – gigantycznymi targami elektronicznej (i nie tylko elektronicznej) rozrywki.

Rafał Błachowski

Image Image

Kolejni prelegenci już niebawem!

Zapisuję się »

Pakiet VIP

790 zł netto

Zapisz się już dziś!

20 października - część stacjonarna, Warszawa

790 zł netto

Udział w części stacjonarnej

Najchętniej wybierany!
Formularz zgłoszeniowy w PDF »

990 zł netto

Early bird! Do 30.06!
Cena regularna

(udział w prelekcjach + warsztaty online)

(prelekcje)

23 października - warsztaty, online

Zgłoś 3 osoby z rabatem 15%!

Chcesz zgłosić więcej? Zostaw nam swoje dane, a nasz dział handlowy przygotuje dla Ciebie korzystną ofertę!

ORGANIZATORZY


To jednak nie tylko pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w ich codziennej pracy i wspierająca ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach. To także nowy dwumiesięcznik, który łączy trzy dotychczasowe flagowe tytuły sprzedażowe Wydawnictwa Explanator w jedno czasopismo.


w tym takich tytułów jak "Sprzedaż-24", "Controlling-24" oraz "Trybuszon". Organizator konferencji i szkoleń branżowych.

Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych

Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy dyrektorzy handlowi, menedżerowie sprzedaży, handlowcy i pracownicy działów obsługi klienta.

Dagmara Zachmoc

Kierownik Sekcji Szkoleń

+48 (61) 855 01 12

biuro@explanator.pl

Wydawnictwo Explanator biuro@explanator.pl tel. (61) 85 50 112

ul. Kościelna 30 lok. 59, 60-538 Poznań

Masz pytanie? Skontaktuj się!

Icon Icon