FORUM SZEFÓW SPRZEDAŻY

8. edycja

25-26 listopada 2021 / online

Zapisz się

Odpal sprzedażową rakietę!

Jak sprawić, aby twoi handlowcy realizowali plany w 2022 r.?

Dyrektorów handlowych

Team Leaderów

Przedstawicieli handlowych

Wydarzenie skierowane do:

Czy znalazłeś/aś się kiedyś w sytuacji, w której to – mimo na pozór idealnej organizacji pracy w dziale sprzedaży, aktywnych handlowców nawiązujących wiele prób kontaktu z klientem i świetnie przygotowanych ofert – ostateczne wyniki sprzedaży okazywały się niezbyt imponujące?


To rzeczywistość wielu firm, jednak tylko niektóre z nich będą potrafiły wyjść z tego impasu. Kluczem do sukcesu jest umiejętność przeanalizowania przez menedżera sprzedaży czynności wykonywanych zarówno przez niego samego, jak i przez członków jego zespołu i znalezienia tych, które powodują utratę szansy na finalizację transakcji. Jak to zrobić? Zapraszamy na kolejną, już ósmą edycję Forum Szefów Sprzedaży, podczas której nasi prelegenci udzielą wielu praktycznych wskazówek na ten temat.

Sales Live Talks

wydarzenie po raz kolejny w formule:

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.


Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą 30-minutowe wystąpienia.

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Nasza oferta obejmuje również zakup prelekcji z nagraniem, by każdy z uczestników mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy jest się najbardziej efektywnym.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.


A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.


Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Jak to działa?

1

Wykłady

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz

na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.

2

Interakcja z prelegentem

3

4

Networking

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami. A jeśli nie zdążysz zadać pytania ekspertom w czasie Q&A, to jest to najlepsze miejsce, żeby to zrobić!

Pakiet materiałów szkoleniowych

Otrzymasz materiały, dzięki którym zdobytą wiedzę łatwiej będzie utrwalić i podzielić się nią z innymi pracownikami oraz certyfikat udziału w konferencji.

5

Warsztaty

Podczas pandemii opanowaliśmy organizację warsztatów online do perfekcji. Drugi dzień konferencji odbędzie się właśnie w takiej formule. Będzie praktycznie, narzędziowo i inspirująco!

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2022 r. w obliczu ciągle niepewnej sytuacji epidemicznej i rynkowej;

duże znaczenie ma dla Ciebie utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne;

chcesz pomóc swoim handlowcom w precyzyjnym i skutecznym docieraniu do klientów oraz poszukujesz sprawdzonych narzędzi, które pomogą w realizacji tego celu;

wiesz, że pracownicy nie odchodzą z firm, lecz od szefów, dlatego chcesz uniknąć najczęstszych błędów w zarządzaniu zespołem, które skutkują rotacją handlowców

zależy Ci na tym, aby handlowcy przestali grać rabatami w rozmowach z klientami, a firma przestała tracić marże

nie możesz przegapić

VIII edycji Forum Szefów Sprzedaży!

PROGRAM WYDARZENIA

Blok 1: Jak planować sprzedaż na 2022 r.?

  • Jakie wyzwania czekają na szefów sprzedaży i handlowców w 2022 r. w związku z ciągle niepewną sytuacją rynkową?
  • Czym się kierować przy planowaniu sprzedaży i ustawianiu handlowcom targetów na kolejny rok?
  • Jakie działania i analizy należy wykonać przed rozpoczęciem planowania?
  • Kogo i dlaczego szef sprzedaży powinien włączyć do planowania sprzedaży na nowy rok?

Jak wyznaczać handlowcom targety na kolejny rok?

  • Jak menedżer sprzedaży może pomóc handlowcom w prospectingu?
  • Czy szef sprzedaży powinien aktywnie wspierać sprzedawcę w procesie prospectingu, czy też lepiej zostawić mu swobodę działań?
  • jakie narzędzia mogą wspomóc Twojego handlowca w pozyskiwaniu nowych klientów?

Jak dotrzeć do klienta?

  • Jakie są różnice pomiędzy cold callingiem a telemarketingiem?
  • Dlaczego czasami cold calling nie działa?
  • Jak możesz wesprzeć swoich handlowców w prowadzeniu skutecznego cold callingu jako menedżer?

Jak realizować cold calling, który naprawdę działa?

  • Jak obliczyć koszt pozyskania klienta w Twojej firmie?
  • O jakich składowych kosztu pozyskania klienta najczęściej zapominamy, mimo że są istotne?
  • Jak obniżyć te koszty?

Ile kosztuje Twój klient?

  • Dlaczego handlowcy narzekają na ceny produktów lub usług, które sprzedają?
  • Jakie rozwiązania mogą wyprowadzić handlowców i klientów z paradygmatu niskiej ceny?
  • W jaki sposób odpowiednio zaprojektowany mechanizm premiowania może pomóc w wyjściu z presji obniżania ceny?

Jak zniechęcić handlowców do udzielania klientom rabatów?

Blok 3: Ile kosztuje Twój klient?

  • Dlaczego klienci odchodzą i jak dziś podejmują decyzję zakupową w B2B?
  • Jakich grzechów w zakresie obsługi posprzedażowej klienci nie wybaczają handlowcom?
  • Jak dbać o opiekę i interakcje z klientami bez spotkań na żywo?

Jak w dobie ograniczonych spotkań na żywo zadbać o lojalność bieżących klientów, by nie martwić się o ich odpływ?

Przećwicz na praktycznych przykładach tworzenie skutecznego procesu pozyskiwania klientów przez telefon, by następnie z sukcesem wdrożyć go w swojej firmie i cieszyć się rosnącymi wynikami sprzedaży!

1. Cold calling, który działa

Praca w sprzedaży nie jest dla grzecznych chłopców i uległych dziewczynek. Na czym polega przywództwo w zespole sprzedażowym? Jak je motywować i budować w tym specyficznym rodzaju zespołu, który często im bardziej agresywny, tym bardziej skuteczny? Jak to przywództwo wzmacniać i jak go niepotrzebnie nie tracić?Kiedy być asertywnym szefem, a kiedy dać pracownikom przestrzeń do współdecydowania?Jak odróżnić oczekiwania podwładnych od potrzeb?

2. Komunikacja wzmacniająca przywództwo!

3. Jak zniechęcić handlowców do proponowania klientom rabatów?

„Szefie, mamy za drogo!” – brzmi znajomo? Podczas warsztatu będziesz miał okazję przećwiczyć konstruktywne odpowiedzi na tego rodzaju zarzuty handlowców, a także wraz z trenerem opracować schemat konkretnych działań, które pomogą sprawić, że tego rodzaju zdania po prostu przestaną padać z ust Twoich ludzi.

DZIEŃ 1 / PRELEKCJE

DZIEŃ 2 / WARSZTATY

  • Jak prawidłowo udzielać pracownikom feedbacku i dlaczego to nie takie proste?
  • Jak dbać o motywację pracowników, zwłaszcza gdy obserwujemy u nich początki wypalenia zawodowego?
  • Jakich słów i zwrotów bezwzględnie unikać w komunikacji z pracownikami?

Blok 4: Jak być menedżerem, od którego się nie odchodzi?

Przez jakie błędy zazwyczaj tracimy pracowników?

Blok 2: Gdzie są Twoi klienci?

Prelegenci

Patryk Jasiński

Od 11 lat w sprzedaży. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych, obsługi klienta jak i motywacyjnych. Jego wyniki to m.in. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, czy podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy – branża poligraficzna oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata – branża konsultingowa.

Tomasz Kalko

Trener, coach, mentor, mówca motywacyjny oraz menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 25.000 osób. Dyrektor ds. Rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji, oraz wystąpień publicznych.

Gabriela Niewiadomska

Katarzyna Sitarska

Konsultant w obszarze social i digital selling w B2B. Przez 13 lat pracowała w sprzedaży B2B w branży technologicznej. Od ponad 3 lat współpracuje z zespołami sprzedaży i marketingu w obszarze wykorzystania LinkedIn i narzędzi online do realizowania celów sprzedażowych.

Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej (www.saleheels.pl) oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach.

Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branżach budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.

Łukasz Fiuczyński

Od 20 lat jej pasją jest sprzedaż. Od zawsze sprzedaje z sukcesami. Przeszła przez wszystkie etapy rozwoju: od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, wizażystkę, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej, przedstawiciela handlowego, doradcę klienta ds. leasingu, koordynatora rynku medycznego, aż po eksperta ds. leasingu zawierającego kontrakty na 40 mln zł. Prowadzi firmę szkoleniową DO IT NOW.

Klaudia Krabes - Czarnacka

Trener zarządzania i sprzedaży, autor biznesowy. Z wykształcenia psycholog. Kilkanaście lat pracował w środowisku międzynarodowym jako business developer. Pracuje z biznesem i organizacjami pozarządowymi szlifując modele biznesowe i odtykając wąskie gardła w ich rozwoju. Rozwiązuje m.in. wyzwania związane z planowaniem i wdrażaniem planów rozwoju sprzedaży, zarządzaniem sprzedażą, dobrymi nawykami, uporządkowaniem warsztatu pracy i zarządzaniem projektami.

Bernard Fruga

Zapisuję się »

Udział live w prelekcjach

599 zł netto

Zapisz się już dziś

25-26 listopada 2021 / ONLINE

699 zł netto

Udział live w prelekcjach + dostęp do nagrań

998 zł netto

Pakiet VIP - udział live w prelekcjach + nagrania + warsztaty

Najchętniej wybierany!
Formularz zgłoszeniowy w PDF »

ORGANIZATORZY


Od 2012 r. pomagamy rozwiązywać problemy spędzające sen z powiek wielu menedżerom sprzedaży. Współpracują z nami najlepsi polscy specjaliści z zakresu m.in. strategii sprzedaży, kanałów dystrybucji, zasad skutecznego pricingu, rekrutacji i zarządzania zespołem handlowym.


w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „Finanse i Controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Informacja Zarządcza”. Organizator konferencji i szkoleń branżowych.

Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych

Pierwsze na rynku czasopismo dla dyrektorów i kierowników sprzedaży.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY MEDIALNI

Katarzyna Watoła

Kierownik Sekcji Szkoleń

+48 (61) 855 01 12

biuro@explanator.pl

Wydawnictwo Explanator biuro@explanator.pl tel. (61) 85 50 112

ul. Kościelna 30 lok. 59, 60-538 Poznań

Masz pytanie? Skontaktuj się!