FORUM SZEFÓW SPRZEDAŻY
8. edycja
25-26 listopada 2021 / online
Odpal sprzedażową rakietę!
Jak sprawić, aby twoi handlowcy realizowali plany w 2022 r.?
Dyrektorów handlowych
Team Leaderów
Przedstawicieli handlowych
Wydarzenie skierowane do:
Czy znalazłeś/aś się kiedyś w sytuacji, w której to – mimo na pozór idealnej organizacji pracy w dziale sprzedaży, aktywnych handlowców nawiązujących wiele prób kontaktu z klientem i świetnie przygotowanych ofert – ostateczne wyniki sprzedaży okazywały się niezbyt imponujące?
To rzeczywistość wielu firm, jednak tylko niektóre z nich będą potrafiły wyjść z tego impasu. Kluczem do sukcesu jest umiejętność przeanalizowania przez menedżera sprzedaży czynności wykonywanych zarówno przez niego samego, jak i przez członków jego zespołu i znalezienia tych, które powodują utratę szansy na finalizację transakcji. Jak to zrobić? Zapraszamy na kolejną, już ósmą edycję Forum Szefów Sprzedaży, podczas której nasi prelegenci udzielą wielu praktycznych wskazówek na ten temat.
Sales Live Talks
wydarzenie po raz kolejny w formule:
Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.
Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą 30-minutowe wystąpienia.
Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.
Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.
Nasza oferta obejmuje również zakup prelekcji z nagraniem, by każdy z uczestników mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy jest się najbardziej efektywnym.
Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki
Koniec z wierceniem się
w niewygodnym krześle konferencyjnym
Wzięliśmy przykład od najlepszych
Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.
Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.
A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.
Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki
Koniec z wierceniem się
w niewygodnym krześle konferencyjnym
Wzięliśmy przykład od najlepszych
Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.
Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.
Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.
Jak to działa?
1
Wykłady
Nie musisz się obawiać, że dotrzesz
na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.
2
Interakcja z prelegentem
3
4
Networking
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami. A jeśli nie zdążysz zadać pytania ekspertom w czasie Q&A, to jest to najlepsze miejsce, żeby to zrobić!
Pakiet materiałów szkoleniowych
Otrzymasz materiały, dzięki którym zdobytą wiedzę łatwiej będzie utrwalić i podzielić się nią z innymi pracownikami oraz certyfikat udziału w konferencji.
5
Warsztaty
Podczas pandemii opanowaliśmy organizację warsztatów online do perfekcji. Drugi dzień konferencji odbędzie się właśnie w takiej formule. Będzie praktycznie, narzędziowo i inspirująco!
Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.
Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:
zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2022 r. w obliczu ciągle niepewnej sytuacji epidemicznej i rynkowej;
duże znaczenie ma dla Ciebie utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne;
chcesz pomóc swoim handlowcom w precyzyjnym i skutecznym docieraniu do klientów oraz poszukujesz sprawdzonych narzędzi, które pomogą w realizacji tego celu;
wiesz, że pracownicy nie odchodzą z firm, lecz od szefów, dlatego chcesz uniknąć najczęstszych błędów w zarządzaniu zespołem, które skutkują rotacją handlowców
zależy Ci na tym, aby handlowcy przestali grać rabatami w rozmowach z klientami, a firma przestała tracić marże
nie możesz przegapić
VIII edycji Forum Szefów Sprzedaży!
PROGRAM WYDARZENIA
Blok 1: Jak planować sprzedaż na 2022 r.?
Jak wyznaczać handlowcom targety na kolejny rok?
Jak dotrzeć do klienta?
Jak realizować cold calling, który naprawdę działa?
Ile kosztuje Twój klient?
Jak zniechęcić handlowców do udzielania klientom rabatów?
Blok 3: Ile kosztuje Twój klient?
Jak w dobie ograniczonych spotkań na żywo zadbać o lojalność bieżących klientów, by nie martwić się o ich odpływ?
Przećwicz na praktycznych przykładach tworzenie skutecznego procesu pozyskiwania klientów przez telefon, by następnie z sukcesem wdrożyć go w swojej firmie i cieszyć się rosnącymi wynikami sprzedaży!
1. Cold calling, który działa
Praca w sprzedaży nie jest dla grzecznych chłopców i uległych dziewczynek. Na czym polega przywództwo w zespole sprzedażowym? Jak je motywować i budować w tym specyficznym rodzaju zespołu, który często im bardziej agresywny, tym bardziej skuteczny? Jak to przywództwo wzmacniać i jak go niepotrzebnie nie tracić?Kiedy być asertywnym szefem, a kiedy dać pracownikom przestrzeń do współdecydowania?Jak odróżnić oczekiwania podwładnych od potrzeb?
2. Komunikacja wzmacniająca przywództwo!
3. Jak zniechęcić handlowców do proponowania klientom rabatów?
„Szefie, mamy za drogo!” – brzmi znajomo? Podczas warsztatu będziesz miał okazję przećwiczyć konstruktywne odpowiedzi na tego rodzaju zarzuty handlowców, a także wraz z trenerem opracować schemat konkretnych działań, które pomogą sprawić, że tego rodzaju zdania po prostu przestaną padać z ust Twoich ludzi.
DZIEŃ 1 / PRELEKCJE
DZIEŃ 2 / WARSZTATY
Blok 4: Jak być menedżerem, od którego się nie odchodzi?
Przez jakie błędy zazwyczaj tracimy pracowników?
Blok 2: Gdzie są Twoi klienci?
Prelegenci
Patryk Jasiński
Od 11 lat w sprzedaży. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych, obsługi klienta jak i motywacyjnych. Jego wyniki to m.in. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, czy podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy – branża poligraficzna oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata – branża konsultingowa.
Tomasz Kalko
Trener, coach, mentor, mówca motywacyjny oraz menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 25.000 osób. Dyrektor ds. Rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji, oraz wystąpień publicznych.
Gabriela Niewiadomska
Katarzyna Sitarska
Konsultant w obszarze social i digital selling w B2B. Przez 13 lat pracowała w sprzedaży B2B w branży technologicznej. Od ponad 3 lat współpracuje z zespołami sprzedaży i marketingu w obszarze wykorzystania LinkedIn i narzędzi online do realizowania celów sprzedażowych.
Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej (www.saleheels.pl) oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach.
Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branżach budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.
Łukasz Fiuczyński
Od 20 lat jej pasją jest sprzedaż. Od zawsze sprzedaje z sukcesami. Przeszła przez wszystkie etapy rozwoju: od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, wizażystkę, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej, przedstawiciela handlowego, doradcę klienta ds. leasingu, koordynatora rynku medycznego, aż po eksperta ds. leasingu zawierającego kontrakty na 40 mln zł. Prowadzi firmę szkoleniową DO IT NOW.
Klaudia Krabes - Czarnacka
Trener zarządzania i sprzedaży, autor biznesowy. Z wykształcenia psycholog. Kilkanaście lat pracował w środowisku międzynarodowym jako business developer. Pracuje z biznesem i organizacjami pozarządowymi szlifując modele biznesowe i odtykając wąskie gardła w ich rozwoju. Rozwiązuje m.in. wyzwania związane z planowaniem i wdrażaniem planów rozwoju sprzedaży, zarządzaniem sprzedażą, dobrymi nawykami, uporządkowaniem warsztatu pracy i zarządzaniem projektami.
Bernard Fruga
Udział live w prelekcjach
599 zł netto
Zapisz się już dziś
25-26 listopada 2021 / ONLINE
699 zł netto
Udział live w prelekcjach + dostęp do nagrań
998 zł netto
Pakiet VIP - udział live w prelekcjach + nagrania + warsztaty
ORGANIZATORZY
Od 2012 r. pomagamy rozwiązywać problemy spędzające sen z powiek wielu menedżerom sprzedaży. Współpracują z nami najlepsi polscy specjaliści z zakresu m.in. strategii sprzedaży, kanałów dystrybucji, zasad skutecznego pricingu, rekrutacji i zarządzania zespołem handlowym.
w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „Finanse i Controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Informacja Zarządcza”. Organizator konferencji i szkoleń branżowych.
Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych
Pierwsze na rynku czasopismo dla dyrektorów i kierowników sprzedaży.
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
Katarzyna Watoła
Kierownik Sekcji Szkoleń
+48 (61) 855 01 12
biuro@explanator.pl
Wydawnictwo Explanator biuro@explanator.pl tel. (61) 85 50 112
ul. Kościelna 30 lok. 59, 60-538 Poznań
Masz pytanie? Skontaktuj się!