O wydarzeniu
Dobrym handlowcem trzeba się urodzić. Dobrym, czyli takim, który sprzeda nawet piasek na pustyni. Jeśli nie w cenie regularnej, to przecież zawsze można dać jakiś rabat, w końcu klient nasz pan! Trzeba przede wszystkim pielęgnować relacje z nim, inaczej nie kupi.
Zgadzasz się ze stwierdzeniami powyżej? A może uważasz je za niemające nic wspólnego z prawdą mity? Najwyższa pora powiedzieć „sprawdzam” i przyjrzeć im się bliżej, by znaleźć receptę na sprzedażowy sukces.
Zrobimy to wspólnie 20 października w Warszawie podczas Forum Skutecznej Sprzedaży. Będziesz wtedy z nami?
Zapraszamy serdecznie!
Hybrydowa formuła wydarzenia:
Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi uczestnikami.
Dzień drugi spotkania online: praktyczne warsztaty, w których możesz wziąć udział nie ruszając się z domu czy biura.
6
PRELEKCJI
WARSZTATY
3
PRELEGENTÓW
7 ???
10 ???
GODZIN PRAKTYCZNEJ WIEDZY
Dlaczego warto wziąć udział?
Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania
Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia
Wydarzenie przeznaczone dla:
wszystkich osób pracujących w sprzedaży, niezależnie od stanowiska: menedżerów sprzedaży, team liderów i handlowców
Które sprzedażowe mity weźmiemy pod lupę?
PROGRAM WYDARZENIA
20 października 2023 r., Warszawa
Klient nasz pan i zawsze ma rację
Rabaty i promocje są najlepszym sposobem na przyciągnięcie klienta
W sprzedaży najważniejsze są relacje
Dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić
Dobry handlowiec sprzeda nawet lód Eskimosowi
23 października 2023 r., online
Świetny handlowiec będzie równie dobrym menedżerem sprzedaży
1. Cold calling, który działa – co zrobić, by klient nie tylko nie odłożył słuchawki, ale jeszcze kupił
2. Jak budować i dbać o zdrowe relacje z klientami, które przełożą się na sprzedaż i… więcej sprzedaży
3. Jak budować argumentację sprzedażową, dzięki której nie będziesz musiał konkurować ceną
DZIEŃ 1 / PRELEKCJE
DZIEŃ 2 / WARSZTATY
PRELEGENCI
Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branżach budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.
Łukasz Fiuczyński
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki "Przeklęte drobiazgi" i współautorka książki "Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą". Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl
Aldona Kucner
Wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów. W ciągu ostatnich 30 lat jako Dyrektor Sprzedaży, tworzył sieci dystrybucyjne na polskim rynku. W jego szkoleniach oraz warsztatach, w ciągu ostatnich 20 lat wzięło udział ponad 30 tys. osób. Dyrektorem Rozwoju w firmie Blachy Pruszyński.
Tomasz Kalko
Specjalizuje się w doradztwie i wspieraniu klientów w konkretnych przestrzeniach biznesowych. Przedsiębiorca i doradca z 25-letnią praktyką biznesową. Jego pasją jest rozmawianie z ludźmi. Bezpośrednio odpowiada za strategię sprzedaży i budowanie zespołów w randze Dyrektora Projektu, Dyrektora Sprzedaży, Członka Zarządu. Przez 4 lata zarządzał największymi w Polsce i tej części świata motoryzacyjnymi targami Poznań Motor Show oraz Poznań Game Arena – targami elektronicznej rozrywki.
Rafał Błachowski
Ponad 26 lat doświadczeń w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołami sprzedaży. Od 2004 twórca i prezes firmy szkoleniowej dla działów sprzedaży McHayes&StewardGroup. Współtwórca „Szkoły Zarządzania Sprzedażą” którą corocznie kończy kilkuset menedżerów sprzedaży, którzy otrzymują Diploma od Practicioner in Sales. Obecnie Co-Founder oraz CEO platformy BaseOn.pl wspierającej przedsiębiorstwa w automatyzacji rozwoju kompetencji zespołów handlowych.
Przemysław Mik
Trener, facylitator, akredytowany mówca Brian Tracy International. Certyfikowany asesor AC/DC, konsultant metodologii Insights Discovery i Facet5. Coach mocnych stron Cliffton Strengths. Od 2013 prowadzi firmę szkoleniową Grow Outdoor. Pracowała również jako Specjalista ds. Rozwoju i Szkoleń w dziale HR w Asseco Poland. Wcześniej - licencjonowany trener Business English oraz egzaminator w Centrum Egzaminacyjnym Londyńskiej Izby Handlowo – Przemysłowej Empik School. Obecnie wspiera rozwój średniej i wyższej kadry menedżerskiej, prowadzi szkolenia dla działów handlowych oraz specjalistów IT.
Katarzyna Muzyczyszyn
Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości i wielu innych. Występował obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Robert Cialdini i Brian Tracy. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku.Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.
Jerzy Zientkowski
Kolejni prelegenci już niebawem!
Pakiet VIP
790 zł netto
Zapisz się już dziś!
20 października - część stacjonarna, Warszawa
790 zł netto
Udział w części stacjonarnej
990 zł netto
(udział w prelekcjach + warsztaty online)
(prelekcje)
23 października - warsztaty, online
Zgłoś 3 osoby z rabatem 15%!
Chcesz zgłosić więcej? Zostaw nam swoje dane, a nasz dział handlowy przygotuje dla Ciebie korzystną ofertę!
* Tylko dla aktywnych prenumeratorów Sprzedaż-24
ORGANIZATORZY
To jednak nie tylko pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w ich codziennej pracy i wspierająca ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach. To także nowy dwumiesięcznik, który łączy trzy dotychczasowe flagowe tytuły sprzedażowe Wydawnictwa Explanator w jedno czasopismo.
w tym takich tytułów jak "Sprzedaż-24", "Controlling-24" oraz "Trybuszon". Organizator konferencji i szkoleń branżowych.
Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych
Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy dyrektorzy handlowi, menedżerowie sprzedaży, handlowcy i pracownicy działów obsługi klienta.