Poznań

25 listopada 2022

Termin

Miejsce

9. Forum Szefów Sprzedaży

SZEF SPRZEDAŻY
W ŚWIECIE VUCA

Jak zarządzać sprzedażą w czasach,

w których trudno cokolwiek prognozować

online

29 listopada 2022

zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2023 r. w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

chcesz skupić się na szansach, które wynikają z obecnej sytuacji, a jednocześnie uniknąć wiążących się z nią zagrożeń;

zależy Ci na wzmocnieniu zaangażowania handlowców oraz uniknięciu tzw. quiet quittingu;

poszukujesz konkretnych sposobów na utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne;

wiesz, że zwiększanie efektywności zespołu należy zacząć od siebie, dlatego poszukujesz narzędzi, które pozwolą Ci stać się lepszym liderem

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

nie możesz przegapić IX edycji Forum Szefów Sprzedaży:

„Obyś żył w ciekawych czasach” – to zdanie, a może raczej przekleństwo, wypowiedziane przez brytyjskiego polityka Josepha Chamberlaina w 1898 r. jak ulał pasuje do dzisiejszego świata, który często określa się jako VUCA – zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. Wydarzenia ostatnich kilku lat – od pandemii, skutkującej kolejnymi lockdownami i transformacją każdego aspektu życia (również zawodowego) większości z nas, przez trwającą wojnę w Ukrainie i związane z nią sankcje gospodarcze, aż po rosnącą w szalonym tempie inflację nie pozostają bez wpływu na zarządzanie sprzedażą w firmach.

.

.

.

.

.

SZEF SPRZEDAŻY

W ŚWIECIE VUCA

Jak zarządzać sprzedażą w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

Hybrydowa formuła wydarzenia:

Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu w kameralnym gronie każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi szefami sprzedaży


Dzień drugi – warsztaty online: praktyczne webinaria, dzięki którym możesz wziąć udział w Forum nie ruszając się z domu czy biura.

Dlaczego warto wziąć udział?

Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania

Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie

Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia

Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia

Wydarzenie przeznaczone dla: szefów i właścicieli firm, menedżerów sprzedaży, team liderów i wszystkich innych osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą w firmie

Program wydarzenia

Pierwsze szczegóły i skład prelegentów już niedługo!

Program Forum

Dzień 1.

Rentowność w ryzach, koszty pod kontrolą, czyli nawiguj w najlepszym kierunku

Jak realizować projekty optymalizacji kosztowej, aby nabrać wiatru w żagle?

  • Kiedy warto, a kiedy nie powinno się myśleć o projektach redukcji kosztów
  • Gdzie szukać oszczędności - jak badać firmę i jakim procesom się przyjrzeć w pierwszej kolejności
  • Skąd czerpać informacje o potencjalnej skali redukcji
  • Kiedy wdrożona strategia optymalizacji kosztów staje się barierą wzrostu
  • Optymalizacja, jako pierwszy krok do budowy organizacji data-driven
  • Co zrobić, aby modele predykcyjne nie wyrażały tylko status quo, ale wyznaczały kierunek pożądanych zmian – o zastosowaniu modeli analitycznych oraz narzędzi BI w działaniach optymalizacyjnych
  • Budowa dynamicznej zdolności analitycznej – case studies z branży Retail, finansowej oraz CUW

Żeby czymś zarządzać, trzeba to zmierzyć i zmienić – controlling jako motor rozwoju zdolności analitycznej w firmie

  • Cyfrowe państwo, cyfrowe podatki. Czy to już koniec "klasycznej" optymalizacji podatkowej?
  • Jakość i spójność danych, projektowanie procesów oraz rozproszona odpowiedzialność. Jak procesy biznesowe wpływają na zawartość Jednolitego Pliku Kontrolnego, poprzez który KAS przygląda się firmie?
  • Nowa rola i nowy model współpracy z doradcą biznesowym. Co jest lepsze dla firmy korzystającej z doradców - technologia uzupełniona o wiedzę merytoryczną czy raczej wiedza merytoryczna uzbrojona w technologie?

Cyfrowa zmiana reguł gry, czyli optymalizacje biznesowe po nowemu

  • Jakim działaniom służą zasoby przedsiębiorstwa
  • Jak kosztowne są działania przedsiębiorstwa oraz związane z nimi procesy gospodarcze
  • Jaka część każdego z działań dotyczy danego obiektu kosztów
  • Zarządzanie przez cele z perspektywy właściciela
  • Mierniki sukcesu w zarządzaniu motywacyjnym
  • Czy warto robotyzować procesy za wszelką cenę
  • Czym jest TCA (Total Cost of Automation)
  • Jakie KPI są istotne z perspektywy oceny przedsięwzięć robotyzacji procesów
  • Czy demokratyzacja robotyzacji jest efektywnym podejściem przy wdrażaniu RPA

Robotyzować czy nie robotyzować? Czyli o robotyzacji procesów biznesowych z perspektywy KPI

Rachunek kosztów w zarządzaniu procesowym - jak poprzez pomiar efektywności działań mierzyć efektywność procesów i całej organizacji?

  • Co ważniejsze płynność, czy rentowność - cash flow vs zysk
  • Przykłady praktycznych rozwiązań, które pozwolą zwiększyć rentowność kapitału własnego
  • 5 sprawdzonych sposobów na poprawę płynności finansowej

Dobre decyzje pod banderą CFO: Jak utrzymać płynność i nie pogorszyć rentowności - case studies

1

2

6

3

4

5

Podroż przez porty z potencjałem: obszary kadr, produkcji, IT oraz sprzedaży jako źródło optymalizacji finansowej

Dzień 2.

  • W jakich obszarach ukryte są realne oszczędności kosztów pracy
  • Jak, w ramach jednego przedsiębiorstwa, wprowadzić różne systemy i rozkłady czasu pracy
  • Jak planować i organizować pracę podległego personelu w zmiennych warunkach biznesowych
  • Jak uniknąć niepotrzebnych nadgodzin oraz jak się ochronić przed ewentualnym roszczeniem
  • Na czym polega przestój i jak go uniknąć

Optymalizacja czasu pracy sposobem na optymalizację kosztów zatrudnienia? - case studies z firmy logistycznej, produkcyjnej i budowlanej

Wypłyń w nieznane, czyli o analizie rentowności projektów IT w perspektywie działu finansowego

  • Czym różnią się projekty IT od innych projektów biznesowych
  • Jak wybierać projekty IT do realizacji
  • Jak mierzyć efektywność projektów IT - case studies
  • Dlaczego kluczowe jest monitorowanie projektów IT

Optymalizacja w sprzedaży i marketingu: wzrost efektywności alternatywą dla ograniczenia kosztów

Czy produkcja to tylko koszty? - zarządzanie rentownością produkcji

  • Jak mierzyć efektywność sprzedaży i marketingu - praktyczne narzędzia
  • W jakich obszarach najczęściej tkwi potencjał do szybkiego zwiększenia efektywności
  • Wzrost efektywności a ograniczenie kosztów - siła wpływu na wynik

2

1

4

3

  • Jak efektywnie oceniać i rozliczać koszty pośrednie
  • Czy wykorzystanie mocy przerobowych jest tak ważne z punktu widzenia finansów - optymalizacja stosunku kosztów stałych do zmiennych.
  • Czy opłaca się sprzedawać po cenie niższej niż wyliczony całkowity koszt wytworzenia
  • Optymalizacja zysku przez właściwą ocenę rentowności

2in1 - dwie światowe koncepcje z zakresu zarządzania w controllingu sprzedaży

  • Dwa częste zarzuty wobec controllerów – „nie znacie klientów i oceniacie zamiast wspierać”
  • Koncepcja A. Osterwalder’a i Y. Pigneur’a - wzajemne oddziaływanie trzech obszarów na siebie: klienta, firmy i zysków
  • Controlling a model biznesowy
  • Wprowadzenie do koncepcji 4dx wspierającej realizację strategii
  • KPI oceniające vs. wspomagające – na co warto zwrócić uwagę opracowując mierniki
  • Data discovery vs. One-page – wizualizacje controllingowe wspierające sprzedaż

5

Prelegenci

Stronka

Dariusz

+

Sobczak

+

Andrzej

Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor serwisu Robonomika.pl. Od kilku lat zajmuje się zarządzaniem strategicznym IT i cyfrowych innowacji - w szczególności zastosowaniu ich w transformacji działania organizacji - zarówno na poziomie biznesowym jak i IT.

Główny udziałowiec i doradca ekonomiczno-finansowy spółki DCF Dotacje-Consulting-Finanse (www.dcfconsulting.eu),wykładowca PWSZ w Koninie, biegły sądowy w zakresie finansów podmiotów gospodarczych, analizy ekonomicznej, wycen przedsiębiorstw i ich elementów składowych.

Dyrektor Centrum Usług Procesowych do spraw procesów transakcyjnych w spółce Impel Business Solutions we Wrocławiu. Doświadczenie zdobyła pełniąc kluczowe funkcje w wielu firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Obecnie swoje kompetencje rozwija wdrażając procesowość i nowe technologie w obszarze księgowości spółki IBS.

Pietruczuk

+

Aleksandra

Serhij

Fuks

+

Maślankowski

Krzysztof

+

Sperska

Anna

+

Doktor ekonomii i finansów, Dyrektor Zarządzający w firmie doradczej Lograd. Praktyk z ponad 12-letnim doświadczeniem menedżerskim. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą, ze szczególnym uwzględnieniem controllingu sprzedaży i ukierunkowaniem na wzrost efektywności. Konsultant, autor artykułów, wykładowca akademicki. Współpracuje z Uniwersytetem Gdańskim oraz WSAIB w Gdyni.

Prezes Zarządu, AMA Institute, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym w trakcie pracy w wielu krajach (Ukraina, Holandia, Wielka Brytania, Czechy, Węgry i Polska). W wielu branżach wdrażał projekty biznesowe z wykorzystaniem narzędzi analitycznych.

Prodziekan Wydziału Finansów i Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Dyrektor Programu MBA WSB Toruń/Bydgoszcz. CEO Liderio sp. z o.o., CFO Ekobenz sp. z o.o., Creotech Instruments SA, CEO PHF SA. Członek Krajowego Komitetu Standardów Rachunkowości V ed, doradca podatkowy, główny księgowy.

Bogdan

Zatorski

+

Zontek

Grzegorz

+

Smulewicz

Monika

+

Pasjonatka prawa pracy z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych. Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton. Założycielka Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego.

Ekspert w dziedzinie rachunkowości podatkowej, budżetowania, controllingu i rachunkowości zarządczej. Od 16 lat związany z rozwojem produktów i usług w zakresie finansów i księgowości w Sage. Przez wiele lat rozwijał jeden z najbardziej popularnych programów finansowo-księgowych w Polsce - Sage Symfonia.

Dyrektor Departamentu Rachunkowości i Finansów w Spółce Polskie Sieci Elektroenergetyczne. Odpowiada za szeroki obszar działalności spółki - od rachunkowości, przez sprawozdawczość, zarządzanie płynnością finansową, zabezpieczeniami, aspektami ubezpieczeniowymi, rozliczeniami finansowymi, weryfikację umów, aż po optymalizacje kosztowe i majątkowe.

Arkadiusz

Tałałaj

+

Project Manager i Konsultant LeanQ Team Sp. z o.o. W ciągu ostatnich lat lider i trener projektów wdrożeniowych z zakresu efektywności produkcji oraz optymalizacji łańcucha dostaw. Obecnie Project Manager w firmie doradczo-wdrożeniowej LeanQ Team. Twórca projektów edukacyjnych: Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia.

Członek zarządu, Controlling Systems Sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych. Zasiada w zarządzie koła ICV w Warszawie.

Musiał

Paweł

+

Doświadczony Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za zarządzanie i tworzenie grupy kapitałowej, Centrów Usług Wspólnych dla Grupy, transakcje podziału i łączenia spółek oraz czynności likwidacyjne. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w obszarze finansów, w tym na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w spółkach giełdowych (Boryszew S.A., Inpost S.A., Jeronimo Martins Polska).

Koszty udziału

1290 zł

W cenie otrzymują Państwo:

udział w wydarzeniu

imienny certyfikat

materiały konferencyjne

przerwy kawowe*

lunch*

890 zł

1 DZIEŃ

(Prelekcje)

2 DNI

(Prelekcje + warsztaty online)

* dotyczy udziału w części stacjonarnej

Termin: 25 listopada 2022, Poznań

29 listopada, online

+ 39 zł

udział w koktajlu - komentowanej degustacji wina + finger food**

udział w koktajlu**

** dla chętnych

IV Forum Nowoczesnego Controllingu

Zobacz, jak było ostatnio!

Zarezerwuj miejsce 》

Zapisz się!

Rezerwuję miejsce dla siebie!

Zapisz się do powiadomień o konferencji, by wszystkie ważne informacje nie umknęły Twojej uwadze!

Organizatorzy

Partnerzy medialni

Partner strategiczny

Organizatorzy

Partnerzy medialni

Partnerzy merytoryczni

Partner

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl

Kontakt

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl