Poznań

25 listopada 2022

Termin

Miejsce

9. Forum Szefów Sprzedaży

SZEF SPRZEDAŻY
W ŚWIECIE VUCA

Jak zarządzać sprzedażą w czasach,

w których trudno cokolwiek prognozować

online

29 listopada 2022

zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2023 r. w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

chcesz skupić się na szansach, które wynikają z obecnej sytuacji, a jednocześnie uniknąć wiążących się z nią zagrożeń;

zależy Ci na wzmocnieniu zaangażowania handlowców oraz uniknięciu tzw. quiet quittingu;

poszukujesz konkretnych sposobów na utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne;

wiesz, że zwiększanie efektywności zespołu należy zacząć od siebie, dlatego poszukujesz narzędzi, które pozwolą Ci stać się lepszym liderem

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

nie możesz przegapić IX edycji Forum Szefów Sprzedaży:

„Obyś żył w ciekawych czasach” – to zdanie, a może raczej przekleństwo, wypowiedziane przez brytyjskiego polityka Josepha Chamberlaina w 1898 r. jak ulał pasuje do dzisiejszego świata, który często określa się jako VUCA – zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. Wydarzenia ostatnich kilku lat – od pandemii, skutkującej kolejnymi lockdownami i transformacją każdego aspektu życia (również zawodowego) większości z nas, przez trwającą wojnę w Ukrainie i związane z nią sankcje gospodarcze, aż po rosnącą w szalonym tempie inflację nie pozostają bez wpływu na zarządzanie sprzedażą w firmach.

.

.

.

.

.

SZEF SPRZEDAŻY

W ŚWIECIE VUCA

Jak zarządzać sprzedażą w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

Hybrydowa formuła wydarzenia:

Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu w kameralnym gronie każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi szefami sprzedaży


Dzień drugi – warsztaty online: praktyczne webinaria, dzięki którym możesz wziąć udział w Forum nie ruszając się z domu czy biura.

Dlaczego warto wziąć udział?

Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania

Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie

Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia

Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia

Wydarzenie przeznaczone dla: szefów i właścicieli firm, menedżerów sprzedaży, team liderów i wszystkich innych osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą w firmie

Program Forum

Dzień 1.

PRELEKCJE | 25 LISTOPADA 2022 | POZNAŃ

Zmienność i niepewność szansą na lepszą sprzedaż!

  • Jakich nowych umiejętności potrzebują ludzie sprzedaży, aby bardziej efektywnie identyfikować potrzeby klientów?
  • Jak sprawnie generować rozwiązania tych potrzeb?
  • Jak zwiększyć swoją kreatywność w poszukiwaniu nowych rynków zbytu dla dotychczasowych produktów?
  • Czy w świecie pandemii, wojny, inflacji i recesji dane mogą stanowić dla nas zarówno oręż, jak i tarczę?
  • Jak przy pomocy danych sprzedawać więcej, tworzyć nowe produkty, ale równocześnie ciąć koszty?
  • W jakie technologie warto zainwestować w czasie kiedy jesteśmy zmuszeni wybierać?

Kiedy zmiana jest stałą, czyli jak wykorzystać dane w szybko zmieniającym się świecie

  • Czym jest quiet quitting i z czego wynika to zjawisko?
  • Jak reagować, gdy odkryjemy, że ten problem dotyczy któregoś z naszych pracowników?
  • Jaka jest rola szefa w zapobieganiu quiet quittingowi?

„To nie należy do moich obowiązków”, czyli kilka słów o quiet quitting

  • Jaki wpływ ma szef sprzedaży na proces budowania lojalności klienta?
  • Czy klientowi wystarczy samo zadowolenie z zakupu, aby stał się lojalnym klientem?
  • Program lojalnościowy i bonusy czy podejście indywidualne? Jak je zaprojektować i wdrożyć?
  • Zmiany, niepokoje, zaburzone poczucie bezpieczeństwa i związane z tym trudne emocje - jak w tym wszystkim ma się odnaleźć lider?
  • Jak zmieniła się jego rola - czego oczekuje biznes, a czego pracownicy?
  • Które kompetencje liderskie to "must have" w świecie VUCA i BANI - analiza wyników badań, trendów oraz praktyczne wskazówki

Być liderem w dzisiejszych czasach i… nie zwariować

Lojalny klient… co to znaczy?

  • Jak przez wdrożenie niewielkich działań i zmian organizacyjnych zwiększyć efektywność zespołu handlowego ?
  • W jakim stopniu szef sprzedaży powinien ingerować w codzienną pracę członków swojego zespołu?
  • Jak wzmacniać motywację pracowników w drodze do celu?

Jak ułatwić zespołowi handlowemu osiąganie celów?

1

2

6

3

4

5

WARSZTATY ONLINE | 29 LISTOPADA 2022

Dzień 2.

Jak utrzymać lojalność klienta?

1

2

3

Jak wzmacniać motywację zespołu handlowego?

Jak poprawić komunikację z zespołem handlowym, zwłaszcza w sytuacjach konfliktowych?

* Organizator zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.

Prelegenci

Jokś

Jacek

+

Trener, coach certyfikowany na poziomie Professional (PCC) przez International Coach Federation, superwizor coachingu. Konsultant, pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno start-up’ów, jak i dużych organizacji. Współpracuje z dwoma poznańskimi pracowniami psychologicznymi, w których prowadzi pomoc psychologiczną. Ostatnie lata spędził w międzynarodowym koncernie branży automotive, wspierając menedżerów i zespoły w zmianie. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych, menadżerskich oraz w pracy z emocjami i wzmacnianiem odporności psychicznej.

Prezes zarządu. Trener biznesu. Doradca. Rozpoznawalny ekspert w dziedzinie sprzedaży, biznesu, przedsiębiorczości i HR. Od ponad 14 lat z powodzeniem rozwija obszar kompetencyjny pracowników firm poprzez prowadzone szkolenia i rekrutacje. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategicznego rozwoju ich firm i talentów. Prowadzi jedyny w Polsce blog o przedsiębiorczości (www.JPWF.pl), pisany z punktu widzenia eksperta mającego wiedzę zarówno biznesową, jak i HR-ową. Jest właścicielem sieci franczyzowej usług biznesowych w ramach marki Personia. W lutym 2021 roku znalazła się w Magazynie Forbes Women na liście 25 Mistrzyń LinkedIn w Polsce.

Woźny-Tomczak

Marta

+

Doświadczony Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za zarządzanie i tworzenie grupy kapitałowej, Centrów Usług Wspólnych dla Grupy, transakcje podziału i łączenia spółek oraz czynności likwidacyjne. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w obszarze finansów, w tym na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w spółkach giełdowych (Boryszew S.A., Inpost S.A., Jeronimo Martins Polska).

Dyrektor Sprzedaży w spółce QuestCM. Menedżer praktyk, konsultant, mentor i trener biznesu. Wnosi wartość w obszarach sprzedaży, marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji.

Kozłowska

Renata

+

+

Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki "Przeklęte drobiazgi" i współautorka książki "Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą".

Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl

Kucner

+

Aldona

Jeden z TOP10 polskojęzycznego LinkedIn. Prelegent na wielu konferencjach. Autor eksperckich artykułów do gazet branżowych z dziedziny zarządzania, marketingu oraz sprzedaży. Autor i szkoleniowiec programu 11 golden W + 2H, czyli tworzenia strategii marketingowo - sprzedażowej w oparciu o pytania pierwotne. Specjalizuje się w tworzeniu blue ocean strategy. Swoją pracę w dużej mierze opiera o wykorzystanie schematyki błędów poznawczych i heurystyk, jakimi kierują się ludzie w procesie zakupowym. Doradza szefom firm oraz prowadzi warsztaty, po których będziesz sprzedawał więcej, efektywniej i łatwiej, gdyż będziesz wiedział „HOW?”.

Liebrecht

+

Rafał

Od 18 lat związany ze sprzedażą. Sprzedawał produkty i usługi m.in. w branży telekomunikacyjnej, sportowej, ubezpieczeniowej i tytoniowej. Od 9 lat dodatkowo wspiera firmy w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych handlowców oraz w skutecznym organizowaniu obszarów zarządzania i wspierania sprzedaży. Średnio 200 dni w roku spędza, inspirując innych w obszarach sprzedaży B2C, B2B oraz sprzedaży retailowej. Autor dwóch książek o sprzedaży. Jako trener regionalny był laureatem Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności doradców detalicznych, których szkolił. Ma 3 zasady: nie oceniać innych, uczyć się przez doświadczenie, dobrze się przy tym wszystkim bawić.

Tomasz

+

Targosz

Przedsiębiorczyni w firmie Grow Szkolenia. Od 2008 r. realizuje projekty rozwojowe w językach polskim i angielskim. Wspiera procesy personalne w firmach w oparciu o metodologię Facet5® rekomendowaną przez Brytyjskie Towarzystwo Psychologiczne. Praktyk w zakresie budowania zespołów, obsługi klienta i wystąpień publicznych. Członkini organizacji Toastmasters International wspierającej rozwój kompetencji mówczych i liderskich oraz członkini zarządu Toruń Toastmasters. Wspiera kadrę menedżerską, przedsiębiorców i handlowców w przygotowaniu do wystąpień biznesowych i prezentacji handlowych.

Muzyczyszyn

Katarzyna

+

Odpowiedzialny za rozwój obszaru Business Intelligence w Britenet. Od ponad 12 lat zajmuje się budowaniem hurtowni danych oraz rozwiązań analitycznych dla takich branż jak: bankowa, ubezpieczeniowa, motoryzacyjna oraz dla sektora publicznego. Jest szczególnie zafascynowany obszarem przetwarzania i analityki danych klienckich. Specjalizuje się w doradzaniu klientom jak pokonywać ich wyzwania biznesowe oraz rozwijać swoje organizacje przy pomocy danych.

Nienartowicz

+

Łukasz

Koszty udziału

1290 zł

W cenie otrzymują Państwo:

udział w wydarzeniu

imienny certyfikat

materiały konferencyjne

przerwy kawowe*

lunch*

890 zł

1 DZIEŃ

(Prelekcje)

2 DNI

(Prelekcje + warsztaty online)

* dotyczy udziału w części stacjonarnej

Termin: 25 listopada 2022, Poznań

29 listopada, online

+ 39 zł

udział w koktajlu - komentowanej degustacji wina + finger food**

udział w koktajlu**

** dla chętnych

Zapisz się!

Rezerwuję miejsce dla siebie!

Zapisz się do powiadomień o konferencji, by wszystkie ważne informacje nie umknęły Twojej uwadze!

Organizatorzy

Partnerzy medialni

Partner strategiczny

Organizatorzy

Partnerzy medialni

Partnerzy merytoryczni

Partner

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl

Kontakt

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl