Poznań + online
17-18 listopada 2022
Termin
Miejsce
Forum Nowoczesnego Controllingu
8
Nowe perspektywy
w controllingu na 2023
Kiedy wyzwania stają się szansą rozwoju
﹢
jakie są najbardziej aktualne zmiany związane z rozliczeniem rocznym oraz sprawozdaniem finansowym za 2022 r. w kontekście Polskiego Ładu 2.0 i jakie zmiany czekają nas w 2023 r.;
﹢
w jaki sposób uwzględnić poziom inflacji i stóp procentowych w prognozach i budżetach;
czy służby finansowo-księgowe mogą wyjść naprzeciw stale rosnącym kosztom energii w firmach;
jak planować inwestycje w czasach, gdy ciężko cokolwiek prognozować;
﹢
jak wykorzystać cykl rotacji należności oraz cykl rotacji zobowiązań w celu optymalizacji procesów w firmie?
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
Spróbujmy podejść do wyzwań jak do nowych możliwości i perspektyw rozwoju. Szalone? Nasi eksperci pokażą, że nie!
Wkraczając w kolejny, wymagający rok trzeba wiedzieć:
Nowe perspektywy
w controllingu na 2023
By poznać odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do udziału
w 8. edycji Forum Nowoczesnego Controllingu...
Hybrydowa formuła wydarzenia:
Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Spotkanie stacjonarne w kameralnej grupie gwarantuje wszystkim uczestnikom dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń.
Dzień drugi – warsztaty online: podczas praktycznych spotkań uczestnicy przećwiczą wykorzystanie Excela i innych narzędzi w realizacji codziennych obowiązków oraz dowiedzą się, jak w pełni wykorzystać ich potencjał.
Dlaczego warto wziąć udział?
Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci i praktycy, na co dzień przedstawiciele świata biznesu
Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami i praktykami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia
Wydarzenie przeznaczone dla: szefów i właścicieli firm, menedżerów działów finansowo-księgowych, specjalistów ds. controllingu, analityków finansowych.
Prelegenci
Bartosz Cicharski
Magik Excela i biegły rewident. Pracował w działach finansowych czołowych firm z sektora paliwowego, spedycyjnego i budowlanego. Jako szkoleniowiec uwielbia dzielić się swoją wiedzą.
Dariusz Chrzanowski
Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w energetyce. Uczestniczył w wielu innowacyjnych projektach Grupy Energa, gdzie m.in. odpowiedzialny był za utworzenie pierwszego na rynku energetycznym akceleratora innowacji. W 2017 roku powołany do zarządu Energa Obrót S.A. gdzie odpowiadał za kształtowanie produktów, rozwój usług efektywności energetycznej i sprzedaż. Od ponad 2 lat związany z prywatnym sektorem, a obecnie rozwija własną spółkę obrotu energią wraz ze wspólnikami. Prywatnie mąż i tata dwójki synów. Miłośnik biegania i czytania.
Mariusz Sumiński
Dyrektor Zarządzający w firmie FlexiSolutions. Odpowiada za rozwój i wdrożenia systemów IT wspierających procesy controllingowe. Ekspert w zakresie projektowania systemów raportowania zarządczego, budżetowania i konsolidacji. W sposób unikalny łączy wiedzę z zakresu finansów oraz IT. Autor wielu artykułów specjalistycznych publikowanych na łamach prasy branżowej.
Natalia Pawlak
Business Development Manager w Cogit odpowiedzialna za obszary związane z konsolidacją finansową, budżetowaniem i planowaniem. Od lat wspiera procesy finansowe u klientów, biorąc udział w projektach z zakresu Performance Management. Realizowała projekty dla wielu firm w Polsce i za granicą, wspierając przekładanie potrzeb biznesowych na język dedykowanych systemów i aplikacji. Dzieli się doświadczeniem i wiedzą ekspercką budując długotrwałe relacje z klientami.
Dyrektor finansowy w spółce budowlanej PORR SA. Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania finansami i rachunkowości przedsiębiorstw. Biegły rewident. Doktor nauk ekonomicznych. Autor szeregu publikacji z zakresu rachunkowości i finansów przedsiębiorstw.
Paweł Szalacha
Doradca podatkowy, Prezes DCF TAX. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w poznańskich kancelariach podatkowych oraz w jednej z największych firm doradczo-audytorskich w Polsce, o globalnym zasięgu i marce – Grant Thornton Polska. Specjalizuje się w podatkach dochodowych oraz w cenach transferowych. Ulubione obszary podatkowe to: rozliczanie ekspatów i nierezydentów, podatek u źródła, ulgi podatkowe, ceny transferowe. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Autorka publikacji prasowych o tematyce podatkowej.
Aleksandra Trocińska
Doradca restrukturyzacyjny, Starszy Prawnik w kancelarii Filipiak Babicz Legal. Specjalizuje się w prawie upadłościowym oraz procesach restrukturyzacji, a także w prawie cywilnym. W ramach swojej praktyki zawodowej zdobyła wieloletnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu procesów upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorców działających we wszystkich sektorach gospodarki, również w odniesieniu do dużych spółek giełdowych. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Anna Michalska
Certyfikowany ekspert Microsoft Office Specialist Excel 2010. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu problemów z Excela. Projektuje arkusze w Excelu ułatwiające podsumowanie danych sprzedażowych, tworzy cenniki i tabele ułatwiające zarządzanie flotą samochodów itp. Od 2013 r. prowadzi kanał na YouTube (Excel i Adam), na którym umieszczono blisko 1000 filmów, oglądanych średnio 3000 razy dziennie. Autor trzech książek o Excelu („Mistrz Excela”, „Excel w przykładach” i „50 najważniejszych funkcji Excela”).
Adam Kopeć
dr Dariusz Stronka
Główny udziałowiec i Dyrektor Działu Finansowego spółki DCF Dotacje – Consulting – Finanse sp. z o.o. (www.dcfconsulting.eu); Wykładowca w Akademii Nauk Stosowanych w Koninie; czynny biegły sądowy w zakresie finansów, analizy ekonomicznej, oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć inwestycyjnych i wyceny przedsiębiorstw; członek Stowarzyszenia Biegłych Wyceny Przedsiębiorstwa w Polsce.
Członek zarządu Controlling Systems Sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych. Zasiada w zarządzie koła ICV w Warszawie. Autor wielu opracowań na temat zastosowania narzędzi i koncepcji controllingowych w różnych branżach i obszarach.
Paweł Musiał
Program wydarzenia
Dzień 1 | 17 listopada, Poznań
PRELEKCJE
1
2
Polski Ład w podatku CIT – szanse i zagrożenia
Zarządzanie kosztami i marżą produktów w czasach energetycznych zawirowań
3
Jak szybko i efektywnie wdrożyć raportowanie ESG w firmie?
4
Controlling inwestycji – ocena projektów inwestycyjnych w warunkach wysokiej inflacji i ryzyka.
5
Projekty inwestycyjne z perspektywy controllingu – przegląd praktyk i rozwiązań
6
Wskaźniki rotacji należności (DSO) i zobowiązań (DPO) - o czym nam mówią i jak można to wykorzystać do optymalizacji w firmie?
Dzień 2 | 18 listopada, ONLINE
WARSZTATY
Model w Excelu na czas globalnych zmian - jak nie dać się zaskoczyć i ująć inflację w ocenie inwestycji?
7
Restrukturyzacja jako szansa, ale też wyzwanie dla biznesu – możliwości na 2023 r.
1
Kompleksowe zarządzanie projektami w Excelu z wykorzystaniem Dashboardu Gaanta oraz analizy Break Event Point
2
Przewidywalność w przedsiębiorstwie w niestabilnych czasach – jak zintegrować cele, budżety, prognozy i KPI?
3
* Organizator zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Koszty udziału
1290zł
W cenie otrzymują Państwo:
udział w wydarzeniu
imienny certyfikat
materiały konferencyjne
przerwy kawowe*
lunch*
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
890zł
1 DZIEŃ
2 DNI
* dotyczy udziału w części stacjonarnej
Termin: 17-18 listopada 2022
﹢
Zapisz się!
Zapisz się do powiadomień o konferencji, by wszystkie ważne informacje nie umknęły Twojej uwadze!
﹢
Email biuro@explanator.pl
Telefon +48 (61) 855 01 12
Fax +48 (61) 855 00 78
www.szkolenia-konferencje.pl
Kontakt
Email biuro@explanator.pl
Telefon +48 (61) 855 01 12
Fax +48 (61) 855 00 78
www.szkolenia-konferencje.pl