DYLEMATY DECYZYJNE CFO
Sprawdzone narzędzia - rzetelne analizy - trafne decyzje
Forum Controlling-24
Warszawa
online
20 października 2023
23 października 2023
Termin
Miejsce
﹢
już inwestować czy nadal oszczędzać?
﹢
restrukturyzować biznes czy szukać inwestorów?
kupować sprzęt czy wynajmować?
inwestować w system BI czy trzymać się Excela?
﹢
outsource’ować czy zatrudniać i szkolić?
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
Po covidowej stagnacji, w roku 2023 przyszło nam przejść z trybu „przetrwać” na tryb „działać”. Walczymy o pozycję, ale przy tym cały czas mierzymy się ze skutkami galopującej inflacji i ogromnego ryzyka.
Stąd dylematy decyzyjne, z którymi prędzej czy później będzie musiał się zmierzyć każdy zarządzający:
bazować na KPI czy zdać się na własną intuicję?
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
By poznać odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań, zapraszamy do udziału w Forum Controlling-24:
Hybrydowa formuła wydarzenia:
Dzień pierwszy – stacjonarny: prelekcje na żywo. Spotkanie stacjonarne w kameralnej grupie gwarantuje wszystkim uczestnikom dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń. Spotkanie odbędzie się w Warszawie.
Dzień drugi – warsztaty online: podczas praktycznych spotkań uczestnicy przećwiczą wykorzystanie Excela i innych narzędzi w realizacji codziennych obowiązków oraz dowiedzą się, jak w pełni wykorzystać ich potencjał.
Dlaczego warto wziąć udział?
Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci i praktycy, na co dzień przedstawiciele świata biznesu
Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami i praktykami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia
Dzień stacjonarny to gwarancja cennych inspiracji i możliwość wymiany doświadczeń. Podczas warsztatów online nabędziesz i utrwalisz praktyczne umiejętności.
Wydarzenie przeznaczone dla: szefów i właścicieli firm, menedżerów działów finansowo-księgowych, specjalistów ds. controllingu, analityków finansowych.
Prelegenci
Dariusz Stronka
Ekspert wyceny przedsiębiorstw – autor licznych wycen spółek, udziałów, akcji, znaków towarowych i innych wartości niematerialnych i prawnych. Biegły sądowy w zakresie wycen wartości przedsiębiorstw, wycen marki i innych wartości niematerialnych i prawnych, analiz ekonomiczno-finansowych podmiotów gospodarczych oraz analiz efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych i źródeł ich finansowania. Członek Stowarzyszenia Biegłych Wyceny Przedsiębiorstw w Polsce. Konsultant rozwiązań z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej – trener Akademii Controllingu, autor licznych artykułów w specjalistycznych czasopismach. Doradca z zakresu analiz strategicznych i biznes planów – członek rad nadzorczych, założyciel i lider start-up’ów, autor metodyki opracowania biznes planu; akredytowany konsultant PARP ("Doradztwo KSI KSU dla proinnowacyjnych przedsiębiorstw"). Znawca inwestycji kapitałowych – doświadczenie w pracy dla funduszy inwestycyjnych.
Michał Maliszewski
Center od Excellence Director w Astrafox. Odpowiedzialny za rozwój i doskonalenie wiedzy oraz umiejętności Klientów. Absolwent Wydziału Ekonomii UW. Miłośnik Tableau, ewangelista wizualizacji danych. Przez 6 lat główny Trener BI w Astrafox. W swojej ponad 20-letniej karierze pracował jako Analityk Biznesowy, Kontroler Łańcucha Dostaw, zarządzał zespołami ds. analiz w marketingu produktowym w sektorze bankowym, oraz zespołami ds. rozliczeń premiowych i systemów motywacyjnych w sektorze telekomunikacyjnym.
Hubert Kobierzewski
BI Practice Lead w firmie Cogit. Pomaga klientom zebrać ich dane oraz przekonwertować je w wartościowe informacje. Od lat związany z tematyką szeroko rozumianych rozwiązań Business Intelligence – od integracji, jakości danych, hurtowni danych, po zaawansowane systemy analityczne i raportowe. Realizował projekty dla wielu film w Polsce, Irlandii, UK, czy Szwajcarii. Poza pracą Hubert prowadzi dwie grupy społecznościowe: warszawski oddział Data Community Poland oraz Warsaw Power BI User Group. Jest także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego, kierunku Big Data i Data Science w zarządzaniu.
Natalia Bednarek
Konsultantka w firmie Cogit. Odpowiada za wsparcie klientów w obszarach projektowania i wdrażania narzędzi klasy Business Intelligence, baz i hurtowni danych oraz integracji danych. Od początku swojej kariery związana z danymi i ich wykorzystaniem biznesowym, pracowała jako analityk danych w takich organizacjach, jak Pekao czy HP. Aktualnie realizuje projekty dla kluczowych klientów. Zarówno prywatnie, jak i zawodowo zaangażowana w tematykę data science i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie.
Certyfikowany (CIMA Adv Dip MA) specjalista z obszaru finansów. Obecnie Finance Business Partner z kilkuletnim doświadczeniem w obszarze controllingu małych przedsiębiorstw, a także korporacji. Przedmiot zainteresowań to szeroko pojęte finanse przedsiębiorstw, controlling, rachunkowość finansowa oraz zarządcza.
Mateusz Cybulski
Doradca restrukturyzacyjny, Starszy Prawnik w kancelarii Filipiak Babicz Legal. Specjalizuje się w prawie upadłościowym oraz procesach restrukturyzacji, a także w prawie cywilnym. W ramach swojej praktyki zawodowej zdobyła wieloletnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu procesów upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorców działających we wszystkich sektorach gospodarki, również w odniesieniu do dużych spółek giełdowych. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Anna Michalska
Pełny skład prelegentów podamy już niedługo!
Paweł Musiał
Członek zarządu Controlling Systems Sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych. Zasiada w zarządzie koła ICV w Warszawie. Autor wielu opracowań na temat zastosowania narzędzi i koncepcji controllingowych w różnych branżach i obszarach.
Wieloletni pracownik firm audytorskich, pracujący przy projektach audytowych, due dillgence oraz risk advisory. Business and financial controller w międzynarodowej firmie transportowej. Autor wielu tekstów branżowych z zakresu controllingu, rachunkowości oraz finansów zarządczych. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV w Polsce.
Tomasz Diering
Bartosz Cicharski
Magik Excela i biegły rewident. Pracował w działach finansowych czołowych firm z sektora paliwowego, spedycyjnego i budowlanego. Jako szkoleniowiec uwielbia dzielić się swoją wiedzą.
Dariusz Chrzanowski
Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w energetyce. Uczestniczył w wielu innowacyjnych projektach Grupy Energa, gdzie m.in. odpowiedzialny był za utworzenie pierwszego na rynku energetycznym akceleratora innowacji. W 2017 roku powołany do zarządu Energa Obrót S.A. gdzie odpowiadał za kształtowanie produktów, rozwój usług efektywności energetycznej i sprzedaż. Od ponad 2 lat związany z prywatnym sektorem, a obecnie rozwija własną spółkę obrotu energią wraz ze wspólnikami. Prywatnie mąż i tata dwójki synów. Miłośnik biegania i czytania.
Mariusz Sumiński
Dyrektor Zarządzający w firmie FlexiSolutions. Odpowiada za rozwój i wdrożenia systemów IT wspierających procesy controllingowe. Ekspert w zakresie projektowania systemów raportowania zarządczego, budżetowania i konsolidacji. W sposób unikalny łączy wiedzę z zakresu finansów oraz IT. Autor wielu artykułów specjalistycznych publikowanych na łamach prasy branżowej.
Natalia Pawlak
Business Development Manager w Cogit odpowiedzialna za obszary związane z konsolidacją finansową, budżetowaniem i planowaniem. Od lat wspiera procesy finansowe u klientów, biorąc udział w projektach z zakresu Performance Management. Realizowała projekty dla wielu firm w Polsce i za granicą, wspierając przekładanie potrzeb biznesowych na język dedykowanych systemów i aplikacji. Dzieli się doświadczeniem i wiedzą ekspercką budując długotrwałe relacje z klientami.
Dyrektor finansowy w spółce budowlanej PORR SA. Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania finansami i rachunkowości przedsiębiorstw. Biegły rewident. Doktor nauk ekonomicznych. Autor szeregu publikacji z zakresu rachunkowości i finansów przedsiębiorstw.
Paweł Szalacha
Doradca podatkowy, Prezes DCF TAX. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w poznańskich kancelariach podatkowych oraz w jednej z największych firm doradczo-audytorskich w Polsce, o globalnym zasięgu i marce – Grant Thornton Polska. Specjalizuje się w podatkach dochodowych oraz w cenach transferowych. Ulubione obszary podatkowe to: rozliczanie ekspatów i nierezydentów, podatek u źródła, ulgi podatkowe, ceny transferowe. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Autorka publikacji prasowych o tematyce podatkowej.
Aleksandra Trocińska
Doradca restrukturyzacyjny, Starszy Prawnik w kancelarii Filipiak Babicz Legal. Specjalizuje się w prawie upadłościowym oraz procesach restrukturyzacji, a także w prawie cywilnym. W ramach swojej praktyki zawodowej zdobyła wieloletnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu procesów upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorców działających we wszystkich sektorach gospodarki, również w odniesieniu do dużych spółek giełdowych. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Anna Michalska
Certyfikowany ekspert Microsoft Office Specialist Excel 2010. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu problemów z Excela. Projektuje arkusze w Excelu ułatwiające podsumowanie danych sprzedażowych, tworzy cenniki i tabele ułatwiające zarządzanie flotą samochodów itp. Od 2013 r. prowadzi kanał na YouTube (Excel i Adam), na którym umieszczono blisko 1000 filmów, oglądanych średnio 3000 razy dziennie. Autor trzech książek o Excelu („Mistrz Excela”, „Excel w przykładach” i „50 najważniejszych funkcji Excela”).
Adam Kopeć
dr Dariusz Stronka
Główny udziałowiec i Dyrektor Działu Finansowego spółki DCF Dotacje – Consulting – Finanse sp. z o.o. (www.dcfconsulting.eu); Wykładowca w Akademii Nauk Stosowanych w Koninie; czynny biegły sądowy w zakresie finansów, analizy ekonomicznej, oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć inwestycyjnych i wyceny przedsiębiorstw; członek Stowarzyszenia Biegłych Wyceny Przedsiębiorstwa w Polsce.
Program wydarzenia
Dzień 1 | 20 października, Warszawa
PRELEKCJE
Controlling inwestycji – ocena projektów inwestycyjnych w warunkach wysokiej inflacji i ryzyka
Dzień 2 | 23 października, ONLINE
WARSZTATY
Na KPI biznes stoi: strategiczne miary efektywności przedsiębiorstwa w praktyce
1
RZiS okiem Finance Business Partnera, czyli symulacje, wizualizacje i optymalizacje z wykorzystaniem Excela i Power Query
2
Analiza opłacalności projektów inwestycyjnych w Excelu
3
Organizator zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Dzień 1 |
20 października, Warszawa
Dzień 2 |
23 października, ONLINE
Co zrobić, aby odzyskać płynność – przegląd możliwości prawnych
Outsourcing czy szkolenia? W poszukiwaniu optymalnego rozwiązania
Płynne przejście na KSeF – o czym należy pamiętać?
Sprzęt komputerowy i biurowy a optymalizacja kosztów
Od Excela do Power BI – czy dla każdego Power BI to dobre rozwiązanie?
1
2
3
4
5
6
Dzień 1 | 17 listopada, Poznań
PRELEKCJE
1
2
Polski Ład w podatku CIT – szanse i zagrożenia
Zarządzanie kosztami i marżą produktów w czasach energetycznych zawirowań
3
Jak szybko i efektywnie wdrożyć raportowanie ESG w firmie?
4
Controlling inwestycji – ocena projektów inwestycyjnych w warunkach wysokiej inflacji i ryzyka.
5
Projekty inwestycyjne z perspektywy controllingu – przegląd praktyk i rozwiązań
6
Wskaźniki rotacji należności (DSO) i zobowiązań (DPO) - o czym nam mówią i jak można to wykorzystać do optymalizacji w firmie?
Dzień 2 | 18 listopada, ONLINE
WARSZTATY
Model w Excelu na czas globalnych zmian - jak nie dać się zaskoczyć i ująć inflację w ocenie inwestycji?
7
Restrukturyzacja jako szansa, ale też wyzwanie dla biznesu – możliwości na 2023 r.
1
Kompleksowe zarządzanie projektami w Excelu z wykorzystaniem Dashboardu Gaanta oraz analizy Break Event Point
2
Przewidywalność w przedsiębiorstwie w niestabilnych czasach – jak zintegrować cele, budżety, prognozy i KPI?
3
* Organizator zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Zapisy
1290 zł
W cenie otrzymują Państwo:
udział w wydarzeniu
imienny certyfikat
materiały konferencyjne
przerwy kawowe
lunch
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
﹢
890 zł
1 DZIEŃ (PRELEKCJE)
Termin:
20 października - część stacjonarna, Warszawa
23 października - warsztaty, online
PAKIET VIP
PAKIET STANDARD
*
*
* dotyczy udziału w części stacjonarnej
﹢
Dołącz do listy newslettera!
Dołącz do listy naszego newslettera i bądź na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi wydarzenia! Niech nic nie umknie Twojej uwadze!
﹢
Jeszcze się zastanawiasz?
Email biuro@explanator.pl
Telefon +48 (61) 855 01 12
Fax +48 (61) 855 00 78
www.szkolenia-konferencje.pl
Kontakt
Email biuro@explanator.pl
Telefon +48 (61) 855 01 12
Fax +48 (61) 855 00 78
www.szkolenia-konferencje.pl